登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

liuquanren的博客

个人的发展只有立足于事业发展的实践中,和事业的发展联系在一起,才能体现出价值。

 
 
 

日志

 
 

英汉对照:undo不再  

2018-02-09 05:48:03|  分类: 休闲轻松 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
Undo
Sanna Nielsen - Undo

【歌词】

Silent I can't wait here silent
沉默,我不能在沉默中等待
Working up a storm inside my head
内心汹涌澎湃
Nothing I just stood for nothing
不为什么,我只是站着
So I fell for everything you said
你说的一切让我神魂颠倒
Hear the rumble
听到了隆隆声
Hear my voice
听到了自己的声音

Silent I can't wait here silent
沉默,我不能在沉默中等待
Gotta make a change and make some noise
我要改变,我要打破这沉默

Undo my sad
不再难过
Undo what hurts so bad
不再悲伤
Undo my pain
不再痛苦
Gonna get out through the rain
我要走出这片阴霾
I know that I am over you
我知道我要忘记你
At last I know what I should do
终于,我知道自己该做什么

Undo my sad
不再难过
Trouble baby I'm in trouble
麻烦,亲爱的,我遇上了麻烦
Everytime I look into your eyes
每次抬头看到你的双眼
Save me oh I'm gonna save me
救救我,哦,我要拯救自己
Far away from all the crazy lies
远离所有的谎言
Hear the rumble
听到了隆隆声
Hear my voice
听到了自己的声音

Undo my sad
不再难过
Undo what hurts so bad
不再悲伤
Undo my pain
不再痛苦
Gonna get out through the rain
我要走出这片阴霾
I know that I am over you
我知道我要忘记你
At last I know what I should do
终于,我知道自己该做什么

Undo my sad
不再难过
Undo my sad
不再难过
Undo what hurts so bad
不再悲伤
Undo my pain
不再痛苦
Gonna get out through the rain
我要走出这片阴霾
I know that I am over you
我知道我要忘记你
At last I know what I should do
终于,我知道自己该做什么

Undo my sad
不再难过
My sad
难过
Undo
不再
  评论这张
 
阅读(152)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018